LLISTA D’ESPERA
Per entrar en llista d’espera, clica el següent link: https://forms.gle/SXmwYHkY68Dtsoss9
PRESENTACIÓ
CREIX COM A JUGADOR/A AMB EL CAMPUS HOLDAT!
Invertiràs gran part del dia a millorar els diferents aspectes del bàsquet. Un dia de Campus inclou entrenaments col·lectius, entrenaments de tècnica individual, preparació física i altres aspectes relacionats amb el bàsquet, creant així un entrenament 360º vital per a la formació global del jugador/a. A més, comptarem amb estones de piscina i competicions nocturnes!
AQUEST ESTIU, NO DEIXIS DE RODAR LA PILOTA!
TORNS I DATES
TORN 1
Del 29 de juny al 6 de juliol de 2024
PLACES EXHAURIDES
TORN 2
Del 6 al 13 de juliol de 2024
PLACES EXHAURIDES
TORN 3
Del 13 al 20 de juliol de 2024
PLACES EXHAURIDES
EDATS
TORN 1
PREMINI – 2014 i 2015
MINI – 2012 i 2013
PRINFANTIL – 2011
TORN 2
MINI – 2012 i 2013
PRINFANTIL – 2011
INFANTIL – 2010
TORN 3
INFANTIL – 2010
CADET – 2009 i 2008
JÚNIOR 1r ANY – 2007
INSTAL·LACIONS
Alberg Deltebre – Avinguda de les Goles de l’Ebre, s/n. Deltebre
Centre Esportiu del Delta – Avinguda del Canal, 0. Deltebre
PREU
490 € RÈGIM NOCTURN
QUÈ INCLOU?
SERVEI D’AUTOCAR (opcional)
DESCOMPTES
350 € RÈGIM DIÜRN
QUÈ INCLOU?
DESCOMPTES
MÉS INFORMACIÓ
PREGUNTES FREQÜENTS
Quines dades necessito per fer la inscripció?
Per tal de dur a terme la inscripció al Campus d’estiu caldrà clicar a l’apartat on posa “inscriu-te a partir del 8 d’abril” de la part superior de la web. El link et portarà a la plataforma TPV Escola i allà entraras a CAMPUS HOLDAT FBC per començar la inscripció.
Puc fer més d’una inscripció per infant o jove?
Sí, es pot fer més d’una inscripció per infant o jove per dates i torns diferents.
De la mateixa manera, també podràs inscriure a dos germans/es en el mateix tràmit.
Quins grups d’edat hi ha?
El Campus Holdat està destinat a jugadors/es del 2014 al 2011 (PRIMER TORN), per jugadors/es del 2012 al 2010 (SEGON TORN) i per jugadors/es del 2010 al 2007 (TERCER TORN)
Els grups d’entrenament es duran a terme, en primer lloc, per edat, i després s’ajustaran per nivells. D’aquesta manera tots els jugadors/es es trobaran a gust dins del seu grup d’entrenament i aprofitaran al màxim les hores de pista.
Què és la llista d’espera?
En cas d’exhaurir les places, es crearà una llista d’espera.
Les places en aquest moment s’assignaran en funció de les característiques de les baixes que tinguem (edat, sexe, etc).
Com són i com es distribueixen les habitacions?
Les habitacions on estaran assignats els nens/es seran en grups reduïts de 4 o 6 places.
No cal que envieu cap correu pel tema habitacions, ja que els nens i nenes podran decidir amb qui dormen en el mateix moment de distribuir les habitacions, sempre amb l’ajuda dels responsables del Campus i tenint en compte el sexe, l’edat i l’afinitat dels participants.
Hem de portar nosaltres els infants i joves fins a Deltebre?
Existeixen dues opcions de trajecte. La primera és a càrrec vostre, de la família.
La segona és un servei opcional d’autocar, que pot ser anada + tornada o un sol trajecte. Ho podeu sol·licitar en el moment de tramitar la inscripció o més endavant, si heu canviat d’opinió, enviant un correu a estiu.fundacio@basquetcatala.cat.
L’autocar sortirà únicament desde la Federació Catalana de Basquetbol (Rambla Guipúscoa, 27. 08018. Barcelona).
A quina hora els hem de portar?
L’entrada serà entre les 18:00 i 18.30. En cas d’arribar més tard, caldrà que truqueu al telèfon del Director del Torn (us ho enviarem per correu)
A quina hora els hem d’anar a recollir?
La sortida de la instal·lació serà a les 12:30h. Podreu entrar a veure l’entrenament de cloenda a partir de les 10:30h
Com ens podem posar en contacte amb el/la nen/a en el transcurs del Campus?
L’ús dels telèfons mòbils quedarà restringit dins l’horari marcat pel Director del Campus (us ho especificarem a la reunió i per mail). Durant la resta del dia i per a garantir el bon desenvolupament del campus, estarà totalment prohibit el seu ús. El Director del Campus podrà prendre les mesures que consideri oportunes per assegurar el compliment de les directrius establertes.
Es recomana no portar telèfon mòbil. En cas de pèrdua, robatori o dany l’organització no se’n farà responsable.
I si el meu fill/a no porta mòbil?
El Director del Campus tindrà un telèfon mòbil per urgències i trucades puntuals.
Hi ha servei mèdic a la instal·lació?
No. En cas de necessitar ajuda mèdica, tots els torns tindran un vehicle a disposició per portar al nen/a al centre mèdic més proper.
Què cal portar?
Tota la informació referent al material a portar el trobareu en el document adjunt específic.
Hi ha socorrista a la piscina?
Sí. La seguretat a la piscina és un dels punts més delicats i per tant, hi posem la màxima atenció. A més del socorrista que hi ha a la piscina, comptem amb els tècnics de cada grup.
En el cas d’aquells participants que no sàpiguen nedar, caldrà que ens ho indiqueu a les observacions. Aquests infants podran participar a l’activitat de piscina, tenint cura de trobar-se sempre en una zona on faci peu i amb una especial atenció per part del seu entrenador/a.